Crazy weekend

 
Okej. Jag vet inte vart jag ska börja, haha! I fredags drog Michelle och jag iväg på Eksjö Stadsfest! Vi trodde Norlie & kkv skulle spela, men de hade ju bytts ut mot Kapten Röd! Förtvivlade försökte vi hitta rätt scen. När vi väl förstod att vi var vid rätt scen så kom vi naturligtvis inte in där. Det var fullt!?? Haha.. sen gick det bara utför kan man säga. Nädå, vi hade en trevlig kväll med bra musik trots allt. Men, sen blidde det liiite struligt med vår skjuts hem. Det slutade med att vi kom hem vid halv 4, när vi egentligen skulle åkt hem vid 1. Hehe, men vi hade kul iallafall!
 
Såå, vaknade rätt sent igår. Sebbe ringer lite spontant såär och frågar om jag vill hänga med till Linköping. Tjaa, en shoppingdag igen skadar ju inte. Dagen flöt på bra. Ända tills vi skulle hem. Joo, bilen dog. Bara helt pang poff. Vi fick ringa en "nissankompis" till Sebbe som bogserade bilen till Subaru. Vi kunde nu inte ta oss hem. Precis innan vi svänger av den stora vägen kommer en bekant bil.. Sebbe skriker "ring Jörpa" haha. Tack och lov att det var han och att han åkte där just då. Annars hade det blivit knepigt att ta sig hem vid 12 på natten när inga tåg eller bussar gick. Som Sebbe sa "undra fan om det inte finns någon där uppe trots allt.. för att jävlas".
 
Weeell.. idag åkte vi alltså upp till Linköping igen. Vi har 10 mil dit så 20 mil ungefär har jag åkt sammanlagt varje dag de närmsta dagarna. Idag blev det såklart shopping igen. Något positivt i allt iallafall. Sedan var det bara sätta sig till rätta i bilen för en hemfärd på cirka 2 timmar. Bogsera en bil 10 mil tar tid! 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym

Vad var de för klantskalle som inte kom o hämta er i Eksjö ? :O

Svar: Hehe! Det kan man undra ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-08-28 @ 10:18:12 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0