Mot gymmet!

Hallå!

Igår var jag i Linköping hela dagen med mamma, var ute efter en vårjacka (tidigt jag vet) men den är sååå fin! Tyvärr har de inte fått in den i butik än så det blev ingen. Däremot hittade jag en nyårsklänning, parfym och en halsduk!

Igår var det vilodag för mig, dock blir det ju ändå en massa promenad när man shoppar, men idag kör vi gymmet igen! Fick gymkort i julklapp så nu hålls jag där nästan varje dag! Så skönt att kunna springa inomhus när vädret är som det är ute :)

Mobilbloggar så har ingen bra bild att slänga in mer än denna, haha! Mat :))
Om ni inte vill se mina köttiga variga skoskav ;)Har aldrig haft så onda, stora, äckliga sår någonsin!

Hanna

Vart tränar du??

Svar: träningshuset!
emmajjohanssson.blogg.se

2012-12-30 @ 11:08:24 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0