Hemma från Turkiet

 
Nu är jag hemma igen. Jag har haft det så otroligt bra och hur varmt som helst! Inte ett enda litet fjuttmoln! ;) Vet inte hur många grader vi har haft det på dagarna. Men vid 1 på natten var det 26 grader. Så varmt har det ju varit :)
 
 
Har faktiskt inte tagit några bilder alls med kameran. Den var för otymplig att ta med sig till stranden denna gång ;) Däremot har jag fotat lite "vanliga" bilder med iphonen som jag visar någon dag istället :)
 
 
Evelina - mamma till Lucas

Jaha... va skönt ni verkar ha haft det... Men de lär väl dröja innan vi ses... vi kan ju inte ses förrän du bleknat!!! :P

Svar: Hahah! Jag kommer aldrig blekna ;))) skoja! Färgen är redan borta vafasen :((( Och jag tappar hud som aldrig förr ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-01 @ 21:07:37 
URL: http://evelina84.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0