Ladda om för LONDON

 
Nu har jag laddat om batterierna efter Turkietresan. Snart dags för att ladda om ytterligare då jag åker till London om två veckor. :D haha tänkte på det.. efter det har jag varit utomlands 4 gånger bara år 2012!? Och på cirka ett år har jag varit i Turkiet 3 gånger och London 2. Men det är avkopplande med resor och man har något att se fram emot. Jag älskar att resa och det spelar ingen roll och det bara är några mil eller en resa långt bort. =]
 
Jo just det, det fick bli Burberry scarfen. Men jag tror jag beställer Alexander McQueen scarfen med, hihi!! :)
 
Frida

Åh va kul, själv åker man till london i Januari.
Men som du säger så är det superkul att resa vart det än är :) Mera sånt!! ;)

Svar: Vad roligt!! :]Jag skulle vilja åka innan jul. Någon gång under julskyltningen! Har hört att det ska vara riktigt mysigt där då :)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-04 @ 10:30:08 
URL: http://blogg.fotografia.se
Anonym

Men emma då ;) Vem ska du åka med? När? DU ska med till Ullared? :) KRAMAR

Svar: haha! :) Jaa, klart jag ska med till Ullared! ;D London åker jag till på torsdagen sen ;)Kram!
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-04 @ 12:13:21 
URL: http://johannacarlsons.blogg.se
B R O W N S U G A R

Nu är vinnaren presenterad i min WhiteStrips tävling! :) Länk till vinnaren finner du i tävlingsinlägget.

2012-10-05 @ 19:00:58 
URL: http://www.brownsugar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0