Subaru Impreza

 
Så, nu har jag lite tid för bloggen. Var ju i Jönköping i lördags. Var så jäkla kul! Ni måste åka på en standup med Al Pitcher om ni får chansen! Skrattade typ konstant! Hans engelska var inte alls svår att förstå, sen tror jag säkert att jag blivit myyyyycket bättre på att lyssna och förstå på engelska för det senaste året har jag kollat på hur många youtubevideos som helst. Ja, det kanske låter konstigt, men jag älskar att kolla amerikanska/engelska, smink, hauls, håruppsättningar och andra "skönhetsrelaterande" videos och genom det lär man sig otroligt mycket engelska. Jaja, Al Pitcher var hur bra som helst och verkligen alla skrattade! Denna showen hette "fika", nästa år kommer en show med han som heter "påtår" och den måste jag se! hihi!
 
 
När vi var i Jönköping passade jag på att föreviga min pojkväns nya bil!
 
Victoria

Vilken snygg färg.. och ja, hela bilen! ;)

2012-10-08 @ 19:19:24 
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Bella Sundqvist

Jätte fin blogg!

Svar: Åh, Tack för det! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-08 @ 20:39:11 
URL: http://bellasundqvist.blogg.se/
Ea

Snygg bil :)

2012-10-09 @ 06:04:25 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0