Vilken?

 
Sov hos finaste inatt. Vaknade med hosta och alldeles hes. Känner mig inte pigg alls. Började redan någon dag innan vi åkte hem från Turkiet. Kände att det satt en massa slem i halsen men det var inte mer än det. Nu blir det bara värre och värre. Vill inte bli sjuk! :]
 
Jag har svårt för att bestämma mig, så, vilken scarf tycker ni jag ska välja? Jag är mer inne på en utav dem, men egentligen vill jag ha båda, haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Evelina - mamma till Lucas

GAH!!!! Båda så klart!!! :)

Svar: Hahaha! Eller hur. Men "burberryscarfen" känns mer som jag utav dem två. Den andra är ju dööösnygg den med, men det är inte riktigt jag, men det kan la bli ;) haha!
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-02 @ 20:21:31 
URL: http://evelina84.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0