Kabuki brushes

 
Lördagen spenderades i Västervik. Ibland går det allt göra av med lite pengar där med. ;] Jag köpte en svart suuuuperfin kjol. Som är kort fram och lång bak, i chiffonmaterial. (Har en likadan i korall/orange) Den svarta kjolen går ju ha i höst nu till vanliga svarta eller några andra snygga strumpbyxor! :) Var även ute efter en webbkamera. Köpte med en, som jag nu testat och jag har inget mer att säga än att den är värdelös! Haha, den är som en sådan där gammal, gammal VGA-kamera man hade för flera år sedan, trots att denna hade 5 megapixlar + filmning 720p HD Ready. Den åker garanterat tillbaka! ;)
 
Jo jag gick stan runt för att leta efter en bra, mjuk och len sminkborste. Kände att jag ville byta ut en av mina. Hittade en från Viva La Diva. Jag är väääldigt kräsen när det kommer till borstar. Testade både Dior och några andra märken men ingen var så len och mjuk som denna lilla kabuki-borste. Så jag slog till. Senare sedan upptäckte jag att för endast 30 kronor kunde jag få en precis lika len borste på Dollar Store! Hehe, så det fick bli en till.
Så ett tips. Köp och prova den från Dollar Store. Jämför ni med H&M, Isa Dora, Dior eller vilken annan kabukiborste som helst så lovar jag er att ni inte blir besvikna! Inte för det priset! Men det ska vara den som heter ZTIZ. De hade någon mer och den var jättesticksig. :)
 
kiwiberries

bara älskar såna bilder =)

Svar: hihi! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-09-03 @ 09:15:52 
URL: http://kiwiberries.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0