Glad påsk!

 
Hoppas ni haft en bra påsk! Så glad påsk i efterskott ;) Min har varit helt okej. Mycket träning och det gillas! :)
Spenderade min fredag tillsammans med pojkvännen hos Peter, Evelina och Lucas ♥ Vi lagade tacos och åt god marängsviss! :)
Var även en sväng i Jönköping och shoppade igår. Blev träningskläder och ett par ljusa(re) jeans. Äger inga ljusa jeans då jag aldrig varit så förtjust i det. Skitsnyggt på andra, men jag själv har svårt för det.
 
Hur som, idag blev det ett långt pass på gymmet och för en gångs skull är jag nöjd med magträningen jag gjorde. Jag tror det tog ordentligt, så imorgon hoppas jag på lite träningsvärk. :)
 
 
 
 
Katarina

Yummy jordgubbar!
Hoppas du fick lite tränigsvärk och glad påsk i efterskott ;) Kram

Svar: Längtar tills de svenska jordgubbarna kommer! :) Haha, jadå ;)
Detsamma du! Kram!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-02 @ 20:27:06 
URL: http://brakat.blogg.se/
Tilde

Mums, gott med jordgubbar!

Svar: ja verkligen! :))
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-03 @ 19:42:03 
URL: http://ttildes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0