Mot Italiaaa!

 
Ååh! Inatt åker jag till Italien! :)) Ska bli så kul. Flyget går tidigt på morgonen så vi måste åka redan inatt. Är ju bara borta en weekend så är hemma till söndag igen.
På måndag sedan ska jag göra lite förändringar när det gäller min mat, för jag har svårt att se resultat när det kommer till träningen. Jag vill bara tillägga att jag inte är ute efter att gå ner mer i vikt. Jag vill nu bara tona kroppen. Jag har redan gått upp cirka 5 kg i vikt sedan jag började gymma i slutet av december. Antagligen det mesta i muskler eftersom jag har samma storlek och till och med mindre i vissa kläder än vad jag hade innan. Som det varit tidigare så har jag ätit för lite tror jag och för att bygga muskler som alla säger så krävs ett överskott av kaloriintaget vilket jag har svårt att få i mig. Jag vill även påpeka att jag inte går efter någon diet utan jag äter bara så "clean"/nyttigt som möjligt. Däremot är jag inte mer än en vanlig människa så naturligtvis äter jag godis och sötsaker, men jag håller koll på när och hur mycket jag stoppar i mig (oftast, hehe) ;]
 
Ska ta en före och en efterbild som ni kanske får se någon gång i sommar om allt går som planerat. Har jag lyckats ta mig hit där jag är i dag så tänker jag banne mig inte ge upp nu!
 
Såå hoppas ni får en tråkig, regnig, grå helg här hemma i Sverige så ses vi när jag varit och värmt upp mig i ett soligt Italien ;)  Skämtåsido... Den riktiga prognosen lyder nog tvärtom.
 
Mina fina nya vita converse får pryda detta inlägg. (Fick slänga mina gamla.. de hade liksom bytt färg. Gula fula)
 
 
 
 
 
 
Beatrice / Takai

Men så himla kul sötnos! : ) Du får ha det awesoome! Puss och kraam!

Svar: åh tack du fina!! Det hade jag med! ;)) Puss
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-25 @ 09:14:48 
URL: http://takai.blogg.se
Caroline

Hej! Jag googlade runt lite och såg på en sida att du är duktig på bloggdesign? Jag har trasslat in mig totalt och skulle verkligen behöva hjälp. Har du lust? tid? jag kan betala för en bra design :)
/Caroline

2013-04-29 @ 21:09:11 
URL: http://carolinelenner.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0