Taggad!

 
 
Nu har det gått några dagar sedan ni hörde något från mig. Sitter på jobbet nu så har tyvärr inga bilder mer än instagram att bjuda på denna gång heller ;).
 
Slutar i alla fall vid lunchtid idag tror jag så efter det ska jag våga mig på ett svettigt träningspass hade jag tänkt.
 
 
Igår mådde jag jättedåligt hela dagen så jag hoppade träningen. Frös så mycket på jobbet att mina händer var blå. Kände mig allmänt trött och seg så jag var säker på att jag fått någon släng av nåt virus, MEN, när jag tog febern hade jag bara 35,8.... Kan man vara sjuk åt andra hållet? Hur som, idag mår jag bättre :)
 
 
 
 
 
Sara Whitmore

Åh en sån väska drömmer jag om, så sjukt snygg!!!

Svar: hihi! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-07 @ 04:44:04 
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Marie

Så fin blogg du har & hoppas att du känner dig piggare idag. Snygg kappa & sjal

Svar: Tack snälla du för det! Vad roligt att höra. :) Ja, idag (och igår) mår jag mycket bättre! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-09 @ 12:26:12 
URL: http://myflowergirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0