Onsdag

 
Försöker få lite julstämning här hemma. Julgranen är redan uppe och vi har varit på en rad olika glögg och julfester de senaste 2 veckorna. Nu saknas bara att snön ska lägga sig. Den är iprincip bortsmält och ja, för mig som pendlar oftast med bil så är det ganska skönt, men nu kan det gärna få lägga sig tycker jag.
 
Hur som. Lagar lite mat nu, sen blir det träning och så kommer Amanda förbi och fikar här i eftermiddag! Framåt kvällen sen åker Sebbe och jag upp till pappa och bakar Rocky Roads! :)
 
 
 
Katarina

Och jag kikar minsann in här också, men är rutten på att kommentera.
Blev dina rocky road bra? Jag måste göra julgodis som jag gillar i år :D

Svar: Det brukar va så ;)Ja, de blev jättegoda! men däremot liiite "smuliga". Tror vi hade i för mycket marshmallows, så chokladen höll inte ihop sig.
Gör Rocky Roads! Superenkelt! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-12-14 @ 19:45:53 
URL: http://brakat.blogg.se/
B R O W N S U G A R

Superfin!

2013-12-14 @ 22:34:00 
URL: http://www.brownsugar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0