5 år ♥

 
 
Igår firade pojkvännen och jag 5 år tillsammans. Det är verkligen helt sjukt vad fort tiden går. Usch! Faan. Snart är jag ju gammal tant. Undra vad som hänt om ytterligare 5 år!? Det skrämmer mig faktiskt lite. Liksom 25, sen räcker det tack!  :)
 
Hur som. Vi firade en vanlig arbetsdag på bästa sätt. Älsklingen hade bokat bord till kvällen på en restaurang i stan. Plankstek blev det för min del. Mumma! Sedan avslutade vi kvällen med lite pepparkakskladdkaka.
 
I helgen fortsätter vi fira. Jag har bokat bord på en omtyckt restaurang i Jönköping. Blir shopping och eventuellt en bio på kvällen med. :D
 
 
Katarina

Grattis - och nej, inte är du tant på länge, länge..... ;)

Svar: Tack! :)
men snart säger det bara vips! så sitter jag där gammal och gaggig och tänker tillbaka på denna dagen. Hehe! nä fy, det lät hemskt ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-02-26 @ 20:23:45 
URL: http://brakat.blogg.se/
Maja Johansson

Grattis till er :) Först när jag läste 5 år tänkte jag att guuud så mycket och sedan slog det mig att Martin och jag varit tillsammans nästan lika länge ^^. Man kan inte riktigt förstå det, men tiden går väl fort när man har roligt ;)

Jag tänkte fråga dig om du vill ta dig an ett bloggdesign-projekt? Jag har varken ps eller tiden till det just nu och skulle verkligen vilja ha något nytt och fräscht nu när jag kommer igång efter mitt blogguppehåll. Jag betalar dig givetvis :)

Kram Maja

Svar: Åh, tack haha! :)) Ja guu visst går det fort. puhh! :)
Har nästan glömt att jag har en blogg så det var tur du maila hehe ;) Men jag skulle jättegärna hjälpa dig med det, dock vet jag inte heller när jag ska ha tid för det. Jobbar varje dag och kommer hem sent. Men vi kan väl se lite framöver? Så får vi se om du löst det på annat vis eller om du fortfarande vill ha hjälp :))

kram!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-02-27 @ 08:05:13 
URL: http://maaia.blogg.se
Mathilda ♥

Åh vad gott & vad fina dom är! :)

2013-02-27 @ 15:20:59 
URL: http://grahnforever.blogg.se
Ea

Grattis till er båda :)

2013-03-01 @ 05:30:06 
Tilde- Foto&Vardag♥

Vilka fina små bakverk du har gjort!
En underbar blogg har du:)
Puss!

Svar: åh, men tack du! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-03-04 @ 11:00:50 
URL: http://tiildes.webblogg.se
Cornelia Johansson

Gud vad länge! Kommer ihåg när ni blev tillsammans :) jag blir så inspirerad av din blogg så jag blir lika sur varje gång det inte finns ett nytt inlägg att läsa haha ;) tänkte på dom knäckebröden du skrev om? Blev sugen på att testa men det dök inte upp något recept! :)


Svar: Haha! jaa men visst har det gått fort sedan dess. Med allt liksom! Jag glömmer typ att jag har en blogg, men visst. Knäcke-receptet kommer. Såååå goda! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-03-05 @ 14:59:08 
Malin Aurora

Åh så fint! Grattis!

2013-03-16 @ 09:41:36 
URL: http://vildblommor.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0