Borta bra men hemma bäst!

 
Jag ska bättra mig med bilder! Men det blir först på fredag kväll eller lördag. Jobbar mycket nu och kommer hem sent om dagarna. Igår åkte vi från Norrköping vidare till Växjö. En ganska lång sträcka med andra ord. Vi stannade dock på A6 en sväng. Sen blev det en hotellnatt i Växjö och nu är jag hemma igen. Imorgon åker vi dock vidare till Linköping. :)
 
Nehe, nu ska jag och pussa på mitt ♥
 
Vet ni förresten!?????? VICTORIA'S SECRET SKA ÖPPNA I SVERIGE!!!!! Vem tror ni är gladast!?????? :D
 
Moi. Instagrambild.
 
Sofia Berg

Det låter som du trivs på ditt nya jobb :)

Jag hörde det, på arlanda till att börja med ju?? :) Kul!!

Svar: Ja det gör jag allt ;)Ja precis, Arlanda ja! kul ju!! :D
emmajjohanssson.blogg.se

2013-02-06 @ 19:31:53 
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0