Glass!

 
Haha! Blev så full i skratt när jag kom till pojkvännen igår (alla hjärtans dag).. Jag skrev ju för ett tag sedan att jag aldrig ätit en Ben & Jerry's. Så, vad tror ni han står och håller i när jag kommer dit? Jo en alldeles egen Ben & Jerry's. Och fina blommor!! haha vad jag älskar honom! ♥ Så ikväll vet ni vad jag gör.. sitter förmodligen och äter glass :D Vi får väl se om någon mer får smaka ;)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. (Ledig igen). Sprang 6 km på bandet i förmiddags och förbättrade halvmilen med 4 minuter. Inte illa! Sedan har jag lagat mat. Typ tacos fast med kycklingkebab av något slag.
Blir en löprunda ute strax igen, sedan är jag klar för idag. Jag verkligen älskar att springa. Jag mår som bäst då!
 
Fick hem min fina bikini häromdagen -->
 
 
 
 
Sofia

Åhh, den är ju sååå snygg verkligen!! Älskar underdelen när det är lite fluffigt eller vad man kallar det haha ; ) Måste beställa jag med alltså något liknande.. : )

2013-02-16 @ 17:36:34 
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se
Sofia

Glömde fråga det jag skulle ju ; ) Vilken storlek har du om man får fråga?? Är det små eller stora??

2013-02-16 @ 17:39:22 
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se
Martina

Nej vad roligt, har exakt samma kombination! Var försiktig med pärlorna/stenarna, de ramlar tyvärr av väldigt lätt. Jättefin blogg har du!

Svar: Jaså! Vad kul! :)) Åh nej, gör dem? vad tråkigt. Får förbereda mig med lite superlim då, haha :)
Tack för det! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-02-28 @ 10:31:51 
URL: http://martinalindens.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0