Hallå! :}

 
 
Hej på er! Har varit lite halvkrasslig de senaste dagarna med lite feber, halsont och migrän, samt jobbat, så jag har inte riktigt orkat att blogga :) Men men, känns bättre idag så imorgon ska jag försöka jogga lite lätt på bandet. Har även lite jobb som måste göras. Jobbar hemma denna vecka, skönt! :]
 
I söndags var vi förresten iväg ända till Mariestad. Stannade till i Skövde och på A6 i Jönköping på vägen hem :] Och vad gjorde vi där kan man ju undra. Haha. Pontus och Ida kollade på bil så vi hängde på som smakråd. Eller inte.. jag är dålig på detaljer och sådant när det kommer till bilar. Men den var fin iallafall! På hemvägen delade vi upp oss, "killarna i en bil och tjejerna i en" jotack.. Det gick bra. Vi körde bara fel en gång. Vi missade vår avfart och fick köra en bra bit på motorvägen mot Stockholm innan vi kunde vända. Haha! :]
 
Tänkte jag skulle ta och visa fler bröllopsbilder någon dag. Men ni får vänta någon/några dagar :)
 
 
Dagens frukost!
 
Mathilda ♥

Åh vad gott! :)

2013-02-20 @ 20:48:01 
URL: http://grahnforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0