Ledig

 
 
Drog till gymmet vid 8 imorse. Hade ställt in mig på att springa en mil, men efter 35 min så ringer både pappa och min bror.. haha.. då ska bilen tydligen in på verkstad så det var bara att avbryta. Det som gick så jädrans bra..  Men men. Jag är nöjd. Har istället planerat att eventuellt dra ut på en kort löparrunda ikväll..
 
Och, det är ju semledagen idag, dock tänker jag inte äta någon semla, har aldrig varit förtjust. Men däremot har jag gjort en egen variant av en bulle. Tänkte jag skulle toppa den med kvarg, stevia och lite mosad banan. Tror det blir yummie!!  :)
 
 
Instagrambild.
Ni måste prova att göra detta knäcke någon dag. Lägger upp recept i veckan! :)
 
Mathilda ♥

Gud vad duktig du är, skulle aldrig få mig själv att göra något sånt, även om jag kan..

Svar: Åh men tack för det! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-02-12 @ 18:20:02 
URL: http://grahnforever.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0