2013-01-08

 
Godmorgon. Uppe vid halv 7 idag. Skönt! Sov hos mitt ♥.
Ska se till att komma iväg till gymmet någon gång idag. Var där igårkväll och sprang. Mina skoskav börjar läka. Dock kan jag inte ha min nya skor än så det får bli platta inomhusskor på bandet. Funkar några gånger, men det är inget man ska springa i för jämnan. :)
 
 
Någon bild min syster knäppte av på mig innan jul nån gång.
 
 
ellen

jag älskar dina bilder, så fina! kan du inte lägga upp något fototips någon gång?

Svar: Åh, tack snälla! Jo, jag ska försöka ta tag i det, hihi! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-08 @ 17:31:32 
URL: http://ellenjosefins.blogg.se
Anonym

Varför är ditt ansikte utsuddat?
Kram.

Svar: för att jag såg förjävlig ut ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-08 @ 18:15:30 
Anonym

Okej!

Svar: :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-16 @ 17:22:41 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0