Essie - Good to go

 
Fina naglar ska det vara! Nu har jag dock fransk manikyr. Iallafall, Essie-nagellacket här nedan köpte jag tidigare i veckan och jag tänkte tipsa er om det. Ett topplack som torkar på nolltid och gör så att naglarna håller längre. Jag blev förvånad. Torkar med en gång. Beror såklart på hur tjockt lager med vanligt lack du har under, men när jag gjorde min manikyr så drog jag på det med en gång när jag målat alla naglar och jag kunde gå och lägga mig direkt efter. Använder man detta lack så kan man istället använda ett 10-kronors-lack under utan att vänta en timme på att det ska torka! ;)
 
 
Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tack!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-06 @ 22:21:05 
URL: http://byphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0