Happy new year!

Gott nytt år på er!
 
Nu taggar vi träning. Är säkert maaaassa nytt folk nu efter nyår. Undra varför just träning är en sådan grej alla ska ha som nyårslöfte. Det är ju bara att ta en dag i veckan då man bestämmer sig för att komma igång. Många slutar ändå efter någon månad. Inget illa menat! Jag vet själv hur svårt det är att komma igång. Men för att orka fortsätta måste man ha viljan och motivationen. Funkar det inte så har du inte det! Du vill det inte tillräckligt! Låter knäppt att säga så, men så är det. Och till er som känner er träffade, försök hitta något som inspirerar er, som gör att ni inte vill sluta! ;)
 
Ellen

Har en tävling på min blogg, var gärna med och tävla! Kram :)

Emma & Tilde

Hoppas att 2012 har varit ett bra år i ditt fall!
Önskar dig lycka till med det nya året och att du fotar lika bra som vanligt, haha!
Kram!

Svar: Åh, tack för det! Vad gulligt! ;)Detsamma!
Kram!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-01 @ 15:01:00 
URL: http://emmaotildes.blogg.se
Victoria ♥

Åh gud. Kommer ju vara skitmycket folk på gymmet nu. Men som du sa slutar många efter en månad eller två.

Själv har jag svårt att komma igång efter jag varit sjuk eller skadad. Men när jag väl är igång går det toppen ju;) Gäller att hitta motivationen.

Svar: Haha ja det lär det nog vara! ;) Precis, motivationen är så viktig och det är skönt när man väl hittat den! Lycka till!! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-01 @ 15:16:00 
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0