En bra idé?

 
Jag funderar på att börja skriva mer om träning, hälsa och kost. Kanske får det mig att bli mer motiverad till att blogga eftersom det är vad jag är intresserad av. Kan ju involvera fotograferingen i det genom att fotografera fina frukostbilder, träningsbilder eller vad det nu kan tänkas vara. (Blir säkert annat med).
Jobbar iallafall långa dagar så därför har jag verkligen inte haft tid till bloggen. Sitter knappt framför datorn överhuvudtaget längre. Men, från och med imorgon ska jag försöka börja med det här. Ett inlägg varje dag måste jag kunna klara av ;)
 
Har förresten varit i uppe i kalla Vemdalen den senaste veckan och åkt lite skidor. Eller lite?? Varje dag kl 09.00-16.00 typ.. haha. Snacka om att vara lam i kroppen de sista dagarna.

 
Jennifer Doverfors

Du får hemskt gärna lägga upp frukostbilder, jag är urusel på att äta bra frukost så lite inspiration vore hur bra som helst! :D

2013-03-19 @ 20:57:15 
URL: http://fashioncut.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0