Ledighet

 

Vilken härlig dag! Igen!! haha. Är ledig nu fram till mitten på nästa vecka och jag ska verkligen ta vara på dessa dagar. Imorse blev det gymmet. Löpning, trappmaskin och styrka för magen. Sedan en god frukost tillsammans med sista avsnittet på Top Model Sverige. Gjorde en god lunch och låg sedan ute i solen en timma. Så skönt! Tog även en promenad för att hämta ut ett paket från h&m. Ett nytt sportlinne och sportbh. ;] Så kul med fräscha träningskläder.
 
Jag beställde även mitt första proteinpulver. Soy Protein blev det eftersom jag är mjölkproteinallergiker (vassleprotein), vilket nästan alla proteinpulver i stortsett bara innehåller. Äggallergiker är jag också så det fick helt enkelt bli soya-protein i smaken jordgubb. Visst, jag fuskar och äter kvarg och ägg osv, men att proppa i mig endast vassleprotein eller äggprotein känns lite sådär :] Hur som helst så fick jag fri frakt på denna beställning och även 50 kr att handla för vid nästa beställning, så då klickade jag hem en shaker och lite gojibär att ha i gröten. Fick endast betala 30 kr för det. Sjukt bra! :)
 
BeautyFitness

fan vad härligt, vartifrån beställde du? :)

Svar: Ja :) Jag beställde från shopping4net.se ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-04-15 @ 20:25:01 
URL: http://beautyfitness.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0