Underbart!

Wow! Idag kan jag minsann blogga! Och då tänker jag göra det ;) Har precis varit och tagit bort en leverfläck och det var bland det värsta jag varit med om, näst efter när de skulle sätta dropp på mig för några år sedan. Nej, jag har inte varit med om så mycket men bläääää så äckligt. Blir illamående bara jag ska ta blodprover och det har jag gjort varje månad i ett års tid nu. Grejen är att leverfläcken har suttit på halsen. Hade den suttit på ryggen hade jag inte brytt mig lika mycket, men nu satt den på halsen. Tänk bara sprutan med bedövningen där och sen när jag vet att de skär och klipper och sjuksköterskan torkar blod som rinner. Uuurk! Bara väntar på att bedövningen ska gå ur så jag får ont med. Min smärtgräns går redan vid 0 typ så det här blir nog en underbar dag! Fast, är ju faktiskt lite glad över att den blödanden irriterande pricken är borta iallafall! Det var ju själva grejen med det hela ;)
 
Ha en fin dag! Jag har själv laddat med värktabletter och Gossip Girl! Ska trycka i mig en sallad på stan med pappa med hade jag tänkt! :) Packningen får vänta..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0