Klantig

 
Nu är jag hemma från Sardinien! Var så härligt!
 
Har jobbat på ALV några dagar nu. Saknar dock Västervik, så förhoppningsvis jobbar jag lite där nästa vecka istället :) Gjorde ju väääärldens tabbe förra veckan. De undrade om jag kunde jobba nu på lördag på en restaurang i alv. Ja, varför inte tänkte jag som samtidigt tog på mig lite andra pass till nu i veckan. När jag kommer hem blir jag sedan påmind om att min bror har sin bal på lördag. VAFAN!!!!?? Så nu missar jag den. Vilken jävla otur......... kul.

Någon bild får ni inte idag för nu är jag sur. Höhö!
 
 
Sanna Andersson

hej !
jag vill bara tipsa dig om årets bästa tävling för alla oss som älskar skor ;)!
Passa på att vinna dina drömskor, välj helt själv bland tusentals. Det finns verkligen skor för ALLA !

http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

kram

2013-05-22 @ 22:43:42 
URL: http://moonzanna.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0