Oj!

Nu var det ett tag sedan ni hörde från mig här! Tänkte att jag i veckan ska visa bilder från Italien-resan. Fotade maaaassa ;) Nästa vecka åker jag dit igen. Denna gång till Sardinien. Tar med kameran då med ;)
 
 
Sitter som vanligt på jobbet så har inga bra bilder mer än instagrambilder.
 
Italien
 
sofia

Skojjar du, åker du igen?? Med?? Varför?? Hur länge?? Najsigt värre :D

Ha en bra resa igen då :D

Svar: Haha! Ja, det är pappa som är i farten.. han verkade gilla italien ;) åker med pappa, frida och anton. Sebbe har ju nyss börjat på holmgrens så han kunde inte hänga med. Är bara ons- lördag/söndag. Men det blir nog rätt lagom eftersom vi var iväg nyss. :D:D Hur går det för dig där nere?? Läser din reseblogg och det verkar som du trivs? :D
emmajjohanssson.blogg.se

2013-05-08 @ 23:38:04 
URL: http://sofiareserrunt.blogg.se
Beatrice / Takai

Åhhh, jag vill se masssssa bilder! : D

Svar: Det kommer! snart... hahah :DD
emmajjohanssson.blogg.se

2013-05-09 @ 16:25:50 
URL: http://takai.blogg.se
sofia

Åhh, hur najs låter inte det då!! Det är ju skönt att komma iväg lite iaf :D Var det varmt eller??

Det går bara bra för mej, det är så himla kul och speciellt minidiscot, det älskar jag och alla gäster säger att det märks det så är kul :) Jag trivs jättebra verkligen! Det är så mkt jobb så dagarna bara springer iväg, helt sjukt att det är helg igen!!

2013-05-10 @ 23:44:03 
URL: http://sofiareserrunt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0