Saturday

 
Idag hade jag panik. Var typ tvungen att hitta på något. Så först blev det löpning med Evelina. Lucas var med också så vi turades om att springa med vagnen. Riktigt jobbigt!! Men vi tog oss runt glada och nöjda. Vid 12 sedan åkte Frida och jag till Linköping en sväng. Gick på stan, åt god mat och så varsin donkenkaffe med mjölk till hemresan. På vägen hem får jag typ kraftig huvudvärk.. kände av det tidigare, men inte så farligt. Så gissa vad jag gjort resten av kvällen? Legat i sängen med världens migrän. Kul! Inte förrän nu känns det lite bättre. Fick typ panik förut, är så obehagligt när man blir så yr och illamående och huvudet bara bultar. Nä fy! Så, efter det tyckte jag att jag var värd lite hallonpaj med glass. Så det har jag ätit nu. Gott ♥
 
michaela

åh, letar efter dessa skor ÖVERALLT men hittar dem inte. Vart har du köpt dina? och är de sköna att springa i eller tar jag fel? puss

2013-05-16 @ 19:52:54 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0