Love ♥

 
Idag har vi haft en riktig mysdag! Jag dukade upp frukosten tillsammans med tända ljus framför tv:n. Tacos-middagen fick också bli framför tv:n. Lite mysigare så :)
 
 
 
Amanda Jönsson

Fin bild! :)

2013-11-24 @ 20:06:05 
URL: http://ammieshade.blogg.se/
Elin

Hej där Emma! :)
jag gick in på min gamla blogg nyss och såg den sjuuukt fina designen! Sen stod de ju faktiskt, designad av: så kom jag hit. SÅ SJUKT FINT du hade gjort! Så kommer man in här på din fina, mysiga tjejiga blogg!

Just nu bloggar jag på spotlife, men man blir ju lagom sugen att byta när man kommer in på blogg.se och ser vad man kan göra där. Jag tror att deisgnen på spotlife är lite begränsad lisksom.. har du nån koll på den bloggportalen? Kanske dags att jag mejlar dom och frågar om man kan göra en egen stilmall. Så mycket mer personligt när man får göra den precis som man vill!

Ville kika in och bara säga att du är sjukt duktig! :)

Kram!

Svar: Hallå där! Vad roligt att du hittade hit! hihi. haha tycker du det. tack! :))jag har ingen koll alls på den bloggportalen, tyvärr. Känner endast till blogg.se. Ja men kontakta dem, det tycker jag :) alltid roligare med eget!
Tack tack snälla du!! Hoppas allt är bra med dig!?

kram!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-11-26 @ 10:52:25 
URL: http://elins.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0