Vem är lat?

 
Well, har varit lite nere, deppig, sjuk osv nu en vecka. Hade feber förra helgen vilket har fortsatt i en förkylning. Nu är det bara halsontet i princip som inte vill ge sig. Har aldrig varit så mycket förkyld förut som denna höst. Lite sådär halvdana förkylningar.. det har resulterat i att jag blivit väääldigt lat. Jag ska egentligen inte skylla på det men jag har inte haft någon vidare motivation till träning överhuvudtaget. Ja, promenader några gånger i veckan.. men det räcker inte. SÅ, imorgon ska jag ta tag i mitt lata jag och trotsa min onda hals och se vad som händer. En löpartur med syrran i mina nya nikes kanske får mig liiiite mer motiverad. Man kan ju hoppas :)
 
 
♫♪ sandra - en musikblogg

fint!

2013-11-10 @ 22:34:32 
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0