Underbar helg!

 
Igår var vi i Linköping på förmiddagen, shoppade lite och åkte sedan vidare mot Norrköping. Sebastian fick biljetter till Al Pitcher (en stand up-komiker) i födelsedagspresent av mig. Vi var och såg hans "Fika-tour" för ett år sedan och nu fortsättningen "Påtår-tour". Guuuu. jag skrattade tills jag grät, konstant i 2 timmar trots att jag satt där med världens huvudvärk. Det var så jädrans bra!! Jag är inte mycket för stand up annars. Speciellt inte svenska ståuppkomiker. Al Pitcher är från Nya Zeeland och pratar därför engelska under showen och det som gör att jag tycker om honom som komiker är nog att han tar upp allt om hur vi svenskar är.. på ett roligt sätt. Och man känner ju igen sig i såå mycket. Det är så vi faktiskt fungerar här i Sverige, haha.
 
Hur som så borde ni se honom!!!
 
 
 
Amanda

Vilken snygg väska!

Svar: Tack, visst är den! :))
emmajjohanssson.blogg.se

2013-10-21 @ 00:55:28 
URL: http://fames.se/amandacarolina



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0