Smoothie

 
Jag kommer att uppdatera lite om vad som hänt de senaste månaderna. Detta efter att jag tömt min Iphone på alla bilder. Under tiden bjuder jag på en supergod smoothie!
 
2 dl sojamjölk/mandelmjölk en banan och några hallon.
  
 
 
Natalie.

Så himla fina bilder! Får man fråga om du använder något filter/actions för att få så ljusa och fina bilder? Och vad har du för objektiv? Är sugen på att investera i ett nytt :)

Svar: tack snälla! jag brukar se till att jag har mycket ljus när jag fotar. Fotar även alltid i raw-format, då ljuset är enklare att justera efteråt utan att förstöra bilden. På många bilder använder jag actions. dock mest för att få en annan ton :) fotar alltid med ett 50 mm 1,4 objektiv! det är suveränt, både inne och ute! tar in mycket ljus :)
emmajjohanssson.blogg.se

2014-11-12 @ 09:41:55 
URL: http://natalieholmstrom.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0