Några små tankar

Hellu!  
 
Idag känner jag mig för första gången på över en vecka ganska så frisk!! Kroppen börjar hänga med igen. ;} Känns så otroligt skönt!
 
Har skrivit ett eget kostschema som jag ska följa någorlunda ett tag framöver. Jag känner dock ingen panik med att äta eller vara superstrikt, jag vet hur det slutar. No good! Huvudet var rent ut sagt heeeelt pantat en gång i tiden, och är huvudet dumt får kroppen lida. 
Men det har jag förhoppningsvis lagt bakom mig för gott!!
 
Detta är mer bara för att jag mår bättre när jag äter såhär och har mer koll, om det så bara är för en dag. Men då får det vara så! :}
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Caroline Blomberg

älskar kanel med äpple!

Svar: Ja, visst är det gott!! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-25 @ 18:05:54 
URL: http://carolineblombergs.se
Anonym

Gud vilken fin blogg!

Svar: Tack snälla du för det! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-02-26 @ 17:20:43 
URL: http://lydiaconradssons.for.me



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0