Stop wishing and start doing!

Idag känner jag mig bra! Jag har nått ett av mina mål! Och jag har tränat massor! Jag har promenerat, tränat magen och så dansat. Och så kom jag precis hem från en löparrunda. Första gången på minst en månad jag springer igen. Har liksom inte tränat ordentligt sedan i maj/juni. Blev bara strax över 5 km idag, men det räcker med tanke på all träning tidigare under dagen.
 
 
 
 
B R O W N S U G A R

Grymt!!

Svar: Tack för det!! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-17 @ 13:17:30 
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Sanna

Hej hej! =)
Jag undrar hur du har gjort det där vågiga i headern. Skulle du kunna göra ett inlägg om det?
Mvh Sanna

Svar: Hej! Ja det skulle jag nog kunna göra någon gång under veckan! ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-18 @ 19:33:29 
Sanna

Tack, vad schysst! :)

2012-11-20 @ 12:48:55 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0