Happy!

 
Nu är jag hemma från London och jag har haft det kalas! :))) Vill boka en ny resa med en gång. Vill så gärna åka innan jul. Men jag vet inte om jag får med mig någon.. Har hittar superbra flygpriser också.. hm.. någon shoppingsugen som vill åka? Hehe! Skoja! :) Får väl lugna mig lite. Men iallafall. Vi har haft det jättebra. OCH jag var inne i den nya Victorias Secretbutiken på New Bond Street. Jag ville inte gå därifrån, det är svårt att förklara. Man måste nog vara där för att förstå. Kände mig som en liten prinsessa. Köpte ett bh och trosor-set. Dyraste jag någonsin köpt kan jag ju säga. Men lätt värt det! :)))
 
 
 
 
Mina söta fina påsar! ♥
 
 
lovisa

lägg ut bild? :) för funderar själv på att köpa:)

2012-10-22 @ 17:09:32 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0