Mat mat mat..

 
 
Jag mår så illa! Haha! Har precis ätit taccos och mosat i mig lite chokladbitar. Var så länge sen jag åt godis och sötsaker med för den delen. Jovisst har jag ätit någon kaka och bulle och så, men inte tryckt i mig som jag gjorde med äppelpajen igår. Jag hade så ont i magen när jag vaknade imorse så ni förstår inte. Magen är nog inte van vid så mycket skit på en och samma gång. Vilket jag samtidigt tycker är bra, för då kan jag inte äta lika mycket sötsaker. Nu menar jag inte att jag inte vill äta sötsaker. För det vill jag. Mat är ju typ det bästa som finns. Man ska njuta av det, men förr kunde jag äta lite för mycket av det utan att det liksom fanns något stopp. Nu säger kroppen iallafall ifrån :))
 
Hehe! Säger jag efter en chokladmunk, två kokosbollar och chokladbitar.. Pojkvännen och jag myste till det lite i förmiddags. Var marknad i stan idag så vi passade på att köpa varsin munk och lite koksbollar ;)
 
Nehe, dags att återvända till Kinect Dance 2 :]
 
 
För några dagar sen -->
 
Marie

Snygg outfit =D

Svar: Tack! =)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-24 @ 22:01:18 
URL: http://myflowergirl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0