Moroccanoil

Är det någon av er som testat moroccanoil? Jag är lite sugen på det. Det ska ju hjälpa till att reparera håret, samt ge glans och lyster. UTAN att göra håret fett.
Och vem vill inte ha fint hår? Nu på vintern har jag en förmåga att få väldigt torrt hår och då kanske just moroccanoil skulle vara något för mig. Jag använder sällan annars
några hårprodukter. Inte ens spray. Händer kanske max en gång i månaden om ens det.
Det närmsta jag kan komma i "hårväg" är väl schampo, balsam och hårinpackning.
Har två jättebra hårinpackningar/hårmasker hemma. En från Lanza som jag verkligen rekommenderar! Den känns lite som en ansiktsskrubb i konsistensen, haha.
Och så den bästa hårinpackningen jag någonsin testat är en från L'Oreal. "Serie Expert Lumino Contrast Masque" heter den. Håret blir verkligen silkeslent och det luktar hur gott som  helst.
Har ni några favoriter ni kan tipsa om? Alltid kul att testa nytt!

Bild från bellbox.se
Katarina

En favoritprodukt! Jag använder den oljan eller en från pureology olja dagligen. Toppenbra!

Svar: Åh, jag måste verkligen prova det då!! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-09 @ 19:23:18 
URL: http://brakat.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Jag tycker det är en fantastiskt bra produkt och kan inte vara utan den. Hur bra som helst.

Svar: Vad bra! Jag måste verkligen skaffa det.. skadar ju inte att testa iallafall ;)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-10 @ 11:09:12 
URL: http://basebollivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0