Trafiken flyter inte riktigt på som jag vill..

Var ska jag börja. Hahaha. Nu är jag rutinerad bilförare till Västervik varje morgon. Japp, så är det. Jag har ett jätteroligt jobb! Men, det finns vissa saker som irriterar mig något så in i på vägen dit. Jo.. först börjar vi med alla lastbilar, jag tror nästan alla avskyr att ligga bakom en lastbil? Men det är klart de ska få åka där med, men, när man väl kommit om den första.. så kommer nästa lastbil och så fortsätter det. Sedan kan jag tycka att när en stor långtradare ska ut från en mindre väg och ser att det kommer bilar på en raksträcka som förmodligen kommer att få bromsa ner väldigt väldigt mycket, DÅ KÖR MAN INTE UT!! hehe.. Ska vi ta det här med alla söndagsåkare med? Nä, vi sparar det :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0