Flytt snart

Hej på er! Vilken vecka! Har känt mig hängig hela veckan med halsont och huvudvärk. Är först nu i helgen som förkylningen brutit ut. Har haft ont i kroppen och varit hes som jag vet inte vad.  Men, det stoppade mig (oss) inte från en sväng till Törnwalls och vidare till Kalmar för möbelshopping. Vi ska nämligen flytta om en månad ungefär. Känns så sjukt bra!! 

Jag behövde förövrigt lite frisk luft idag. (Har annars mest legat i soffan med nässpray och panodil.) Så det fick bli en liten kort promenad i stan. Älskar alla fina körsbärsträd som blommar nu. 

Anonym

Vart ska ni flytta ? :) Hoppas allt är bra med er!! :) Hälsa Sebbe!

2015-04-27 @ 10:06:01 
URL: http://sofiasresor.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0