Last weekend

Har blivit en hel del mobilblogg den senaste tiden.  Detta för att det är mycket smidigare och jag fotar för det mesta endast med mobilen. :} 

Förra helgen var vi i Norrköping och träffade en vän till mig och hennes sambo/pojkvän. De hade bokat bord till kvällen på en riktigt fin restaurang. Vi åt supergod mat,  drack vin och pratade om allt och inget!  Det blev så himla bra!! 
Tidigare under dagen hann vi även med en sväng på stan. Jag blev så glad när jag såg att de hade H&M Home där så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Blev nya rosa pastellkuddar till soffan! Är sugen på att inskaffa ytterligare en till i andra hörnet. Får nog bli en beställning. :} 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0