Heej!


Är helt död. Somnar när som helst.
Utbildningen på jobbet idag lyckades visst suga ur all min energi. Skulle sprungit ikväll,  men vafasen..  Det är fredag,  och jag har snart ätit upp en påse yoghurtdoppade jordgubbar istället. Det blir nya tag imorgon (säger hon som skjuter upp det allt mer och mer), nej,  imorgon ska jag ut! Hoppas på fint väder också. Vore såå härligt! 

Hehe! 

bella

Söta bilder :)

Svar: Haha tack du! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-03-06 @ 19:54:05 
URL: http://rememberthiis.blogg.se
Hanna

Hej jag såg att du hade köpt den där svarta bikinitoppen från nelly! Jag funderar själv på att köpa den och den såg asbra ut på dig, jag undrar bara om du kanske kan svara på hur vadderad den är? Är det så att den inte är genomskinlig bara, lagom eller sådär jättemycket pushup-vadderat? Tacksam för svar :)

Svar: Tack snälla du! :) Den är normalt vadderad. Typ som en vanlig push-up bh. Alltså lagom! Inte för mycket och inte för lite! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2015-03-12 @ 21:17:32 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0