Lördag!

Nu är löprundan avklarad och jag har även varit på stan en sväng. Blev en ny concealer. Tänkte prova den från Isadora. Köpte även ett läppstift. Som ni kanske vet så äter jag en medicin som gör att jag blir extremt torr i ansikte/ögon.  Men speciellt på och runt om läpparna. Det börjar bli extremt jobbigt och jag kan inte använda de läppstift jag har hemma då många av dem torkar ut läpparna ännu mer så de ser riktigt fnasiga ut. Jag köpte därför ett från L'Oréal som skulle vara vårdande. Jag tycker det är superfint och det är lite lagom krämigt.  
 
Nehe, nu blir det plankstek hos svärföräldrarna! :) 
 
 
Här är några bilder med läppstiftet på,  ser ganska naturligt ut. 
 
 
Jess

Färgen på läppstiftet var sjukt snygg ju! :) bra att det vårdar samtidigt :)
Kram

2015-03-24 @ 21:02:17 
URL: http://withatasteoflife.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0