Glöggkväll

 Kommer uppdatera med vanliga kamera-bilder igen från och med måndag/tisdag :)
 
 
Igårkväll eller snarare under natten har jag åkt på någon jobbig förkylning. Var uppe 3 gånger inatt och kokade varmt vatten för halsen. Hade så himla ont! Nu känns det något bättre.
 
Idag har pojkvännen och jag varit och letat julklappar till den årliga glöggkvällen vi ska på ikväll. God mat och fina människor! Mys!! Köpte en förhoppningsvis god glögg tills ikväll med smak av typ vanilj, kanel, kardemumma och pepparkaka. ;)
 
Iphone-bild från min promenad igår morse.
 
Tilde♥

Hej, nu kan du vara med och tävla om en "Estéen Lauder" kräm på min blogg. Skriv ett inlägg att du är med så är du med och tävlar;)
/Tilde

2012-12-09 @ 06:12:29 
URL: http://tildesfoto.blogg.se
Julia

Vilken fin blogg du har! :D

Svar: åh tack! :D
emmajjohanssson.blogg.se

2012-12-09 @ 15:03:28 
URL: http://juliawbs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0