Kärleksmums

 
Idag har jag bakat kärleksmums för första gången någonsin. Det ni ;) Bakade på havredryck och ett pulver som heter "no-egg" eftersom jag är mjölkprotein och ägg-allergiker. Jag fuskar annars numera med allt, men när det ändå fanns hemma så varför inte baka på det då? Lite nyttigare blir det ju också :)
 
Evelina. ☆

wow, tittade igenom din blogg nyss & du fotograferar ju hur bra som helst!
har du några fotograferingstips så att bilderna blir så ljusa och så? :)
kolla gärna min blogg, kram!

Svar: Hallå där ;) tack för det :)Fotografera alltid med manuella inställningar. Då kan du välja ljuset själv. ;) Se till att fota där du har gott om ljus. T.ex. ett fönster eller något annat ställe med ett naturligt ljus. Lampljus kan ibland bli lite konstigt ;)
Kram på dig!
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-30 @ 07:03:00 
URL: http://eevelinaelofsson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0