tisdag!

Idag har "Hermes"-stövlarna kommit hem, ska snart hämta ut dem. Tråkigt med all denna tull som blir ifrån länder utanför EU. Men så är det och det visste jag ju. Har faktiskt bara åkt på tull en gång tidigare och då har jag beställt från icke EU-länder typ 50 gånger! :)
 
Vid 4-tiden drar jag upp till Linköping (igen) med pojkvännen. ♥ Pappa har skickat upp mig för att fixa lite grejer. Han vill nämligen börja lära sig att fotografera, vilket jag tycker är himla kul! :))
 
Puss!
 
 
Ser en aning sammanbiten ut på högra bilden! Haha! Jag trivs inte framför kameran ändå ska jag stå där? ;)
 
 
 
 
 
Victoria

Tycker du är väldigt söt!! :)

Svar: Haha! Vad gullig du är! Du är söt! :))
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-13 @ 16:05:28 
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Evelina Sidenbäck

HIhi sötis :)

Vad fick du betala för dem nu då? puss, Vore bra om du eller Malin kan ta in posten om dagarna hos oss! Vi åker imorgon onsdag :) puss igen

Svar: Haha, mer än vad jag trodde! Fick fasen 1000:- i tull!!! :S Okej! Visst gör vi det! Hehe.. men jag behöver nog en påminnelse, du vet.. jag är ju lite glömsk ibland ;)) Hoppas allt går bra uppe i sthlm!!! Tänker på er! ♥ Puss!
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-13 @ 20:05:03 
URL: http://evelina84.blogg.se/
Micka

Fin halsduk/sjal!!! :) köpt vart? liknande?! hihi.

Svar: Sjalen hittade jag i Ullared! Supernöjd med den! :))
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-14 @ 16:48:31 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0