Twilight!

 

Gav mig ut på en löparrunda igårkväll. Förbättrade redan tiden per km!  6,14 km blev det exakt totalt. Var egentligen inte meningen att det skulle bli riktigt så långt, hade mer tänkt mig 4-5 km, men så länge kroppen orkar så är det ju bara köra på. :)
 
Just det, har jag sagt att jag var på bio i lördags kväll med Julia och Frida? Såg Breaking Dawn - del 2. Jag tycker ju att del 1 var bättre. Men men, den måste ju få ett slut. Tänkte se om alla filmerna från början igen så i förrgår kväll började jag med första. Så bra!! Åh! Jag vill ju vara i filmen, haha. Igårkväll blev det New Moon. :]
 
 
Frida på bild!
 
 
 
 
Mandosa

finfin bild :)

Svar: Åh tack! :D
emmajjohanssson.blogg.se

2012-11-29 @ 18:52:06 
URL: http://mandosa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0