You're faking a smile with the coffee to go

 
Hej! Har ärligt talat ingen större blogglust. Det finns så mycket annat utanför denna lilla burk. Följ mig hellre på instagram. Heter emmajjjohansson där. tre j och två s, istället :) Kommer givetvis inte sluta blogga.. men detta år har inte varit något vidare "bloggår" för mig trots att jag har hur mycket som helst jag skulle kunna blogga om. Men men :)
 
Åhh.. på tisdag åker jag till Ullared med Sandra och Johanna :)) Har lite grejer jag ska kika på där! Och på torsdag sen åker jag till London! Lääääängtar :)
 
Jag idag! Måste slinga håret.. är även liiiiite sugen på brunt.. men jag lär se likblek ut då, så ljusa slingor får det nog bli ännu en gång :)
 
Malin

Åh vilka fina bilder på dig!! :)

Svar: åh, men tack!! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2012-10-14 @ 17:36:23 
URL: http://summershadow.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0