Homemade ice cream

 
Beslutsångest idag. Antingen hänga med pojkvännen till Örebro, mycket spännande ;). Eller följa med P, E och L till Linköping för lite shopping. Ja, vad tror ni jag valde? hihi.
 
 
 
En riktigt god (nyttig) hemgjord glass jag gjorde häromdagen!
 
 

Victoria

Satsar på att du valde shopping ;)

Svar: Då har du rätt. haha! :D
emmajjohanssson.blogg.se

2012-09-15 @ 10:36:14 
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Malin

Du aknske hängde med pojkvännen i Örebro?
Mmm det såg riktigt gott ut!! :)

Svar: Det var supergott med! Och så enkelt att göra :) Lite kvarg, frysta bär och en matsked florsocker och så in med det i frysen ;)
Jag skippade örebro, hihi! Fick bli lite shopping :]
emmajjohanssson.blogg.se

2012-09-15 @ 16:36:20 
URL: http://summershadow.blogg.se
Evelina - mamma till Lucas

MYCKET BRA VAL tycker jag :) hihi....

recept tack! :)

har beställt den där tröjan nu ;) hihi... tack för idag. puss puss

Svar: Tycker jag med! Åh, så bra att den fanns att beställa! ;) "alla glada och nöjda" :)))

Det är frysta gjort på frysta bär, typ 60 g kvarg och så 1 msk florsocker ;) vill man ha lite lite till sötare går det ju droppa i lite funlight. men smaken gör du med hjälp av bären ;) och så in i frysen tills det stelnat. Blir ju inte som riktig glass. Men hemgjord, GOD! :D

Tack själva! Så roligt att ni vill ha med mig. Puss ♥
emmajjohanssson.blogg.se

2012-09-15 @ 21:13:30 
URL: http://evelina84.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0