Good morning!

 
Godmorgon! Idag efter jobbet ska jag försöka hitta mig en almanacka. En ordentlig, fin och praktisk! Vet precis hur jag vill ha den. Var inne i 4 affärer igår men hittade verkligen ingen passande. Efter det blir det träning! Tränade aldrig igår efter jobbet, kom hem så sent och var så jädrans trött, haha! LAAAAT :]
 
 
Ea

En karta med kanske ;)

Svar: hahaha!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-18 @ 09:42:27 
Evelina - mamma till Lucas

De bästa skickar man efter ifrån personligalmanacka.se :) då kan man välja foto som fram o baksida eller andra teman. Tjocka o bra papper o olika storlekar att välja på. Köper alltid min där :) puss fina o grattis igen

Svar: Joo jag tänkte på det! Tänkte ringa dig. :D Men jag var i behov av en redan igår egentligen haha så idag hittade jag en på ICA maxi! De har allt ;) haha! Men nästa gång tänker jag nog med göra en personlig almanacka, mycket roligare! Tack!! Puss och kram finis. ♥
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-18 @ 17:18:42 
URL: http://evelina84.blogg.se
Isabella

Man måste få vara lat ibland med! :) Man orkar inte ha 120 knyck hela tiden! ;)
Ha de bra, får ta en promanad någon dag nu när jag bor i Vimmerby med :)

Svar: Nej det har du rätt i! ;) Ja gärna!
emmajjohanssson.blogg.se

2013-01-19 @ 09:39:53 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0