Do what makes you happy ♥

 Tjo!
 
Har jobbat hela helgen. Men det har faktiskt inte gjort mig så mycket, även att vädret varit så himla bra. Idag efter jobbet drog jag på mig springkläder och sprang ut till sjön. Trodde jag skulle tuppa av ett tag av värmen. Haha nä, men det var jobbigt. 27 grader i skuggan är inte något bra löparväder. Inget jag föredrar i alla fall :)
 
Imorgon är det jobb igen som gäller. Är däremot ledig på onsdag och även denna helg. Blir nog att fixa lite i lägenheten då. Inte långt kvar tills vi flyttar nu!! :))))
Ska verkligen försöka ta tag i bloggen när vi fått iordning allt där. Jag tror jag kommer kunna lägga mer tid på den då. :)
 
 
Ha det bra!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0