3 dagar i Stockholm

Jag och min finaste har nu spenderat 3 dagar i Stockholm. Vi har haft det så jädrans bra! Vädret har varit perfekt, kunde inte blivit bättre. Vi har bara tagit det lugnt dessa dagar, ätit god mat, shoppat, suttit i solen vid vattnet, strosat omkring på alla möjliga gator, gått på bio, varit på gröna lund och såklart bott på hotell. Vårat hotellrum var hur fint som helst, väldigt stort. Sängen måste varit i "king size"-storlek för den hade det fått plats 10 pers till i. ;)
Hehe, på tal om mat. Vi har båda valt ut vårat favoritfika. Jag ÄLSKAR Espresso House morotsmuffin och Sebbe är galen i deras chokladcheesecake. Haha! Däremot är jag inte så förtjust i deras frappinos. Alldeles för söta för min smak. :)

Linnea

Mysigt! :)

2013-06-08 @ 23:28:50 
URL: http://linneasdiaries.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0