En dag utan regn. Är det sant?

 
Ska snart bege mig mot stan och möta upp Nicole för en fika. Efter det hoppar jag på ett spinningpass med pappa och sen hem och baka lite. Nix, inga lussebullar och pepparkakor än. Kladdkakemuffins med hallon och vit choklad har herrn här beställt. Jag bakar och han äter! Bra ju :)
 
Hur som helst. Tänkte tipsa om denna yoghurt. En lågkalori yoghurt från Arla. Innehåller inget socker. Rekommenderar den dock inte till er som undviker sötningsmedel, då den innehåller det istället och det står klart och tydligt på förpackningen. (alltså inte bara i innehållsförteckningen, vilket jag tycker är bra).
Jag anser det, för mig själv, vara ganska onödigt att börja dagen med socker så jag håller mig helst borta från det då så gott som. :)
 Jag har nu under några månader testat alla de tre smaker som finns. (Jordgubb/citron är inte med på bild) Min favorit av dem är persika/passionsfrukt & vanilj.
 
 
 
 
aina [fotoblogg]

Vilken läcker blogg du har :) hoppas du får en bra torsdag!!

Svar: Tack! Och detsamma du! :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-10-24 @ 11:36:41 
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Esmeralda

mums de där e gott!

2013-10-24 @ 22:47:27 
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Carina

Den yoghurten måste jag prova!! Vilken smak är godast? :) Kram!

Svar: Gör det! :) Smakar precis som vanlig yoghurt :) Som jag skrev i inlägget så tycker jag den "passionsfrukt/persika & vanilj" är godast :)
emmajjohanssson.blogg.se

2013-10-25 @ 09:57:20 
URL: http://carinasvensson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0