Rutiner och resor!

Oj oj oj vad jag längtar till helgen! Bara slappa och pyssla lite.
Jag är sååå trött idag. Fast det är skönt. Somnar runt 9 varje kväll och är pigg runt 6 på morgonen. Bra rutiner! :]
 
Sitter och drömmer om resor just nu! Alla pratar om resor. Jag vill också!
 
 
 
Bilder från Italien, Cinque Terre. Finaste platsen jag någonsin varit.
 
 
 
 
 
 
Anonym

Har kommit in i samma rutiner. Sitter nu och undrar om jag ska gå och lägga mig.
Jättesköna rutiner även fast jag kan erkänna att jag i bland känner mig som en tant haha.
Semester blir det om 8 dagar här. Skönt!
Kram

Svar: Skönt ju! Ja, lite som en tant känner mig jag nog med. ;)Åh, härligt med semester!! Njut i massor!! Kramar!
emmajjohanssson.blogg.se

2014-03-23 @ 20:21:06 
Helena

Härligt det ser ut!! Längtar till varmare väder :)

2014-03-24 @ 21:13:42 
URL: http://www.imakeyousmile.se
Flisan

Fina bilder :)

2014-03-25 @ 20:06:53 
URL: http://fflisan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

  Kommentar:



Follow on Bloglovin







RSS 2.0